Fragt
Gratis fragt i Norge til postnummer 1000-9000. * I Oslo og omegn (postnummer 0000-0999) skal kassen afhentes i Therese gate 5 B efter aftale. Send SMS eller ring på 90019140 i forvejen. Ønsker du boksen tilsendt i Oslo, koster det kr 150,- 145,-

Forsendelse til resten af Norden (Sverige, Danmark, Finland og Island) koster 350 NOK pr. instrumentetui.

Hvordan foregår købet?
Når du har fundet det produkt du ønsker at købe, trykker du på “Køb”, og boksen lægges herefter i indkøbskurven. Når du er klar til at tjekke ud og betale, skal du gå til “Indkøbskurv” øverst til højre på siden. Udfyld derefter dit postnummer for at beregne forsendelsen. Tryk derefter på “Fortsæt til kassen”. Herefter udfylder du navn og adresse (du kan vælge om fakturaadresse og leveringsadresse skal være ens) og vælger betalingsmetode. De to muligheder er:

  1. “Betal via DIBS med kreditkort” Den hurtigste og mest fleksible mulighed
  2. “Direkte bankoverførsel med faktura” Du modtager herefter en faktura på e-mail, som skal betales via netbank

Hvornår sendes boksen?
Når betalingen er modtaget, vil din ordre blive sendt. Hvis de varer, du har bestilt, er på lager (det står tydeligt på hvert produkt i netbutikken), sendes de som regel ud samme dag (kun hverdage). Hvis æsken ikke er på lager, bestilles den straks fra fabrikken i Frankrig, og sendes til kunden hurtigst muligt. Estimeret leveringstid er angivet på hver enkelt produktside.

Hvorfor er den samme boks billigere på en hjemmeside i udlandet?
Mange glemmer, at når de køber instrumentbokse på en udenlandsk hjemmeside, undlader de porto, norske importafgifter og moms (moms) på 25%. Mange får sig derfor en overraskelse, når æsken kommer, og den er langt dyrere, end man troede. Ved at handle på www.bamnorden.no er der ingen skjulte omkostninger eller overraskelser. Shop sikkert på www.bamnorden.no!

Hvordan er BAMs garanti?
BAMs kasser er designet til at give deres ejere mange års tilfredshed. Skulle der stadig opstå et problem på en af vores kasser som følge af en defekt i vores materialer eller udførelse i løbet af de første to år efter købet, reparerer vi den for vores regning (eller udskifter den, hvis den ikke kan repareres). ) * . Det er vigtigt at bemærke, at vores garanti ikke er en ubetinget garanti i hele produktets levetid. Selvom BAMs kasser er lavet af materialer af høj kvalitet, kan de stadig tage skade. Derfor dækker vores garanti ikke skader på produktet som følge af forkert brug. Vi dækker ikke skader forårsaget af uheld eller følger heraf, såsom skader på boksens indhold.

Som med ethvert produkt bør det forventes, at komponenter – f.eks. kroge eller fastgørelseselementer – vil udvise slid under brug over tid og i sidste ende skal udskiftes. Denne form for almindeligt slid er naturligvis ikke dækket af vores garanti, men vi vil altid gerne tilbyde en hurtig og effektiv reparation af kassen. Kontakt altid www.bamnorden.no først, hvis du har brug for service. Og kontakt os venligst for yderligere instruktioner, før du returnerer en kasse. Udgiften til returnering af en kasse til BAM France skal afholdes af afsender.

* I henhold til normal brug (evaluering udføres af BAM / deres repræsentant).